Page 85 - Core competency of professional nurse and midwifery
P. 85

เอกสารอา้ งองิ

? ส.วาสนา ประวาลพฤกษ.์ (2540). “การประยุกตใ์ ชก้ ารวดั และประเมนิ ความสามารถ จรงิ ในสภาพการเรยี นการสอน”. วารสารแนะแนว, ปีท่ี
    31. ฉ.167 หนา้ : 9-17. สานกั งานคณะกรรมการการประถมศึกษาแหง่ ชาติ กระทรวงศึกษาธิการ. (2540). การวดั และประเมนิ ผลสภาพ
    แทจ้ รงิ ของนกั เรยี น. กรุงเทพมหานคร : โรงพมิ พค์ รุ ุ สภาลาดพรา้ ว. Morgan, Bobbette M. (1999).
    “Portfolios in Preservice Teacher Fieldbased Program : Evolution of a
    Rubric for Performance Assessment.” Education. Vol. 119, Issue 3,
    Page: 416-426. Reckase, Mark D. (1995). “Portfolio Assessment : A
    Theoretical Estimate of Score Reliability.” Educational Measurement:
    Issues and Practice. Vol. 14, No. 1, Page: 12-14. Richard, J. Stiggins,
    Judith A. Arter, Jan Chappuis, and Stephen Chappuis. (2007).
    Classroom Assessment for Student Learning. New Jersey : Pearson
    Education, Inc. Weldin, Donna J. and Tumarkin, Sandra R. “Parent
    Involvement More Power in the Portfolio Process.” Childhood
    Education. Vol. 75, No. 2. Page: 90-95.
   80   81   82   83   84   85   86